Ta strona używa plików cookies. Korzystając z niej, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na ich stosowanie w bieżącej konfiguracji.
Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies
X
strona główna
grafika z mapą
strona Miasta Poznania

Sala Obsługi Klienta

1 marca 2010 została otwarta Sala Obsługi Klienta Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ. Nowa Sala to znamienny przykład nowoczesnej administracji, nastawionej na wysoką jakość i skuteczność obsługi. W Sali funkcjonuje czternaście stanowisk obsługi. Znalazły się tu m.in.: punkt informacyjny i kancelaria; można zapłacić i odebrać zamówione materiały; są obsługiwani geodeci i osoby zamawiające materiały z ewidencji gruntów i budynków oraz załatwiające sprawy związane z udostępnianiem mapy zasadniczej. W trosce o komfort klientów przestronna poczekalnia została wyposażona w klimatyzację, kserograf i kącik dziecięcy. Pamiętając o młodych rodzicach w toalecie zamontowano przewijak. Wnętrze Sali zostało dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Sala uzyskała certyfikat „Miejsce przyjazne psom asystującym”. Pracownicy Sali uczestniczyli w warsztatach z bezpośredniej obsługi klienta, a część z nich ukończyła również kurs języka migowego. Obsługa klienta jest wspomagana przez system kolejkowy, który pozwala również na umówienie wizyty przez internet z możliwością rezerwacji tłumacza języka migowego.

Zachęcamy do obejrzenia planu Sali i galerii.

wejście do Sali Obsługi Klienta

 

© 2010-2018 Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ