Ta strona używa plików cookies. Korzystając z niej, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na ich stosowanie w bieżącej konfiguracji.
Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies
X
strona główna
grafika z mapą
strona Miasta Poznania

Telekonferencja dotycząca zmian w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne

dodano 2020-07-08

grafika: Telekonferencja dotycząca zmian w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne

Serdecznie zapraszamy do udziału w telekonferencji dotyczącej zmian w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne, która odbędzie się 29 lipca 2020 r. od godz. 9:00. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami i programem telekonferencji.

Godziny urzędowania GEOPOZu

dodano 2020-07-01

fragment drzwi z napisem Odbiór materiałów. GEOPOZ

Sala Obsługi Klienta jest czynna w poniedziałki w godzinach 9.00 – 16.00, a w pozostałe dni w godzinach 8.00 – 14.00.

Klienci załatwiający sprawę u pracowników merytorycznych przyjmowani są w poniedziałki w godzinach 8.00 - 14.00, a po wcześniejszym indywidualnym umówieniu się do godziny 16.00, natomiast w pozostałe dni w godzinach 8.00 – 14.00 i po wcześniejszym umówieniu się do godziny 15.00.

Rusza modernizacja ewidencji gruntów i budynków na Strzeszynie i Piątkowie

dodano 2020-06-10

na pierwszym planie łąka, po prawej stronie: parking samochodowy, po lewej stronie: wieżowiec, w tle niebo z chmurami

Prezydent Miasta Poznania wykonujący zadania z zakresu administracji rządowej, zawiadamia o przystąpieniu do modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków i lokali położonych na obszarze miasta Poznania w obrębach ewidencyjnych: Strzeszyn, Piątkowo. Przeczytaj całe zawiadomienie.

Sala Obsługi Klienta czynna od 1 czerwca

dodano 2020-05-30

Sala Obsługi Klienta po zmianach

Szanowni Klienci,
Od 1 czerwca wracamy do bezpośredniej obsługi!
Zapraszamy do nowej Sali Obsługi Klienta, w której będzie można załatwić zarówno sprawy GEOPOZu, jak i Wydziału Gospodarki Nieruchomościami UMP.
Zapewniamy najwyższe standardy bezpieczeństwa sanitarnego, zgodne z aktualnie obowiązującym przepisami.
Sala jest czynna w poniedziałek od 9.00 do 16.00, a od wtorku do piątku od 8.00 do 14.00.
Warto umówić się na wizytę przez internet lub telefonicznie: 61 8271 534, 61 646 33 44.
W sprawach administracyjnych prosimy skontaktować się z pracownikiem prowadzącym sprawę w celu umówienia terminu wizyty.
Utrzymujemy wszystkie dotychczasowe zdalne formy kontaktu, w tym Skrzynkę Podawczą, z której warto korzystać, jeśli sprawa nie wymaga osobistego kontaktu z naszymi pracownikami.
Do zobaczenia!

Szanowni Klienci!

dodano 2020-05-26

puste wnętrze Sali Obsługi Klienta - ujęcie na poczekalnię

Sala Obsługi Klienta wznowi działalność z dniem 1 czerwca 2020.
O szczegółach poinformujemy już wkrótce.

Szanowni Geodeci!

dodano 2020-05-20

grafika: Przekazywanie plików bazodanowych w formacie GML

Przypominamy, że od 1 czerwca 2020 r. do wszystkich operatów dla prac zgłoszonych do MODGiK niezbędne będzie przekazanie wraz z zawiadomieniem o wykonaniu zgłoszonych prac geodezyjnych /kartograficznych plików bazodanowych w formacie GML i TXT.
Zachęcamy do zapoznania się z filmem szkoleniowym. Przejdź do materiałów szkoleniowych.
Przejdź do materiałów szkoleniowych.

Komunikat Geodety Miejskiego

dodano 2020-05-13

grafika: Przekazywanie plików bazodanowych w formacie GML

Z uwagi na stan epidemii nie odbędą się majowe spotkania informacyjne na temat wymiany plików bazy roboczej w formacie GML. W zastępstwie spotkań przygotowujemy dla Państwa film informacyjny z prezentacji, który zostanie umieszczony na stronie internetowej ZGiKM GEOPOZ.
Jednocześnie informujemy, że termin rozpoczęcia przekazywania plików bazodanowych w formacie GML i TXT pozostaje bez zmian, tj. 1 czerwca 2020 r.

Możliwość osobistego załatwiania spraw wstrzymana do odwołania

dodano 2020-03-27

wykrzyknik

Szanowni Państwo, w związku ze stanem epidemii możliwość osobistego załatwiania większości spraw w GEOPOZie wstrzymana jest do odwołania.
Jak załatwić sprawę lub złożyć wniosek/pismo?
- przez Portal Klienta (składanie wniosków, opłacanie i pobieranie materiałów, np. mapy zasadniczej, ewidencyjnej, zamawianie i odbieranie wypisu i wyrysu z egib),
- inne nasze e-usługi,
- ePUAPem (opis spraw i przekierowanie do platformy można znaleźć pod tym linkiem, adres elektronicznej skrzynki podawczej: /geopoz/skrytka),
- pocztą tradycyjną (Gronowa 20, 61-655 Poznań),
- wrzucić do skrzynki podawczej (parter Sali Obsługi Klienta GEOPOZu, wejście od strony Piotra i Pawła).
Odbiór zamówionych dokumentów: 61 8271 592, 61 8271 593.
Jesteśmy do Waszej dyspozycji pod numerem telefonu 61 8271 500 (w godz. 8:00 do 14:00) oraz mailowo: geopoz@geopoz.poznan.pl.
Za utrudnienia przepraszamy!

Zmieniamy godziny urzędowania

dodano 2020-03-20

lototyp geopozu

Drodzy Klienci, W związku z epidemią, od 23-03-2020 do odwołania, zmieniamy godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od 8:00 do 14:00.
Organizacja obsługi klienta pozostaje bez zmian (patrz informacje poniżej).
Przepraszamy za utrudnienia!

Gdzie dzwonić?

dodano 2020-03-17

telefon komórkowy

W razie potrzeby, w godzinach urzędowania, można skontaktować się z naszymi pracownikami:
- mapa zasadnicza (informacyjna, do warunków zabudowy): 61 8271 752,
- wypis, wyrys z ewidencji gruntów i budynków, mapa ewidencyjna: 61 8271 611, 61 8271 885,
- ujawnienia samodzielnych lokali: 61 8271 636,
- koordynacja projektów: 61 8271 561,
- numeracja porządkowa budynków, nazewnictwo ulic, itp.: 61 8271 625, 61 8271 719, 61 8271 692,
- SIP: 61 8271 698, 61 8271 656, 61 8271 568,
- podziały nieruchomości: 61 8271 624, 61 8271 869,
- ochrona gruntów rolnych: 61 8271 869,
- zwroty, wywłaszczenia, odszkodowania nieruchomości: 61 8271 730, 61 8271 751,
- opłaty adiacenckie, planistyczne: 61 8271 714, 61 8271 848, 61 271 713,
- odbiór zamówionych dokumentów: 61 8271 592, 61 8271 593,
- w pozostałych sprawach: 61 8271 500.

© 2010-2019 Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ