Ta strona używa plików cookies. Korzystając z niej, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na ich stosowanie w bieżącej konfiguracji.
Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.
X

Wypis z rejestru/kartoteki lokali

Dokument wydawany z ewidencji gruntów i budynków. Zawiera następujące informacje: dane właściciela/władającego/ dzierżawcy, funkcja użytkowa lokalu, identyfikator lokalu, liczba i rodzaj pomieszczeń przynależnych do lokalu, liczba izb, nazwa województwa, powiatu, jednostki ewidencyjnej, numer jednostki rejestrowej, numer Księgi Wieczystej, numer lokalu, obręb, arkusz mapy, numer działki, opis położenia działek ewidencyjnych, pole powierzchni użytkowej lokalu oraz pomieszczeń przynależnych, rodzaj praw władającego oraz wartość działki.

Aby pobrać wniosek o wypis z rejestru/kategorii lokali kliknij tutaj.

Przykładowy wypis z kartoteki lokali

© 2010-2014 Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ