Ta strona używa plików cookies. Korzystając z niej, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na ich stosowanie w bieżącej konfiguracji.
Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.
X

Wypis z rejestru/kartoteki budynków

Dokument wydawany z ewidencji gruntów i budynków. Zawiera następujące informacje: dane właściciela/władającego/dzierżawcy, identyfikator budynku, Liczba kondygnacji budynku, nazwa województwa, powiatu, jednostki ewidencyjnej, numer jednostki rejestrowej, numer Księgi Wieczystej, numer rejestru zabytków, obręb, arkusz mapy, numer działki, opis położenia działek ewidencyjnych, pole powierzchni użytkowej lokali w budynku wraz z pomieszczeniami, pole powierzchni zabudowy budynku, rodzaj materiału, funkcja użytkowa budynku, rodzaj praw władającego, rok zakończenia budowy i wartość działki.

Aby pobrać wniosek o wypis z rejestru/kartoteki budynku kliknij tutaj.

Przykładowy wypis z kartoteki budynków

© 2010-2014 Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ